1402-10-06 11:27
442
0
88118
با سخنرانی معاون سپاه قدس؛

«فتنه‌های آمریکایی-صهیونیستی» در ۳۷ نقطه گلستان بازخوانی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری حماسه ۹ دی و دهه بصیرت با شعار محوری «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی-صهیونیستی» در ۳۷ نقطه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی امروز در نشست خبری با تشریح برنامه‌های حماسه ۹ دی و بزرگداشت دهه بصیرت میثاق امت با ولایت اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور در چهاردهمین سالروز یوم الله ۹ دی «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» در ۳۷ نقطه استان گلستان برنامه‌های تبیینی و بصیرتی برگزار می‌شود.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش دشمن این بود تا از طریق فتنه‌های مختلف از جمله «قائله گنبد، کردستان و…» کشور را از درون دچار فروپاشی کند در جنگ تحمیلی نیز سعی کرد با تمام دنیای کفر در مقابل انقلاب اسلامی بایستد اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و به این نتیجه رسیدند از طریق جنگ سخت امکان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارند.

حماسه ۹ دی آزمون ولایتمداری ملت ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: طراحی فتنه‌های داخلی در سال‌های ۱۳۷۸، ۱۳۸۸، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ نیز با هدف براندازی انقلاب اسلامی شکل گرفت و مردم استان گلستان همانطور که در سال ۱۳۵۷ برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی جزو السابقون بودند و در آزمون ولایتمداری سال ۱۳۸۸ نیز یک روز در هشتم دی ماه به میدان آمدند و ثابت کردند محکمتر از همیشه پای آرمان‌های این انقلاب ایستادند.

قربانی، حماسه ۹ دی را آزمون ولایتمداری ملت ایران توصیف کرد و توضیح داد: فتنه ۱۳۸۸ آزمون پیچیده‌ای بود که جبهه کفر در مقابل انقلاب اسلامی ایستاد و ۹ دی تجلی مردمسالاری دینی بود، در حقیقت هر جایی که مردم میدان‌داری می‌کنند مردمسالاری را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات جامعه با مردمسالاری برطرف می‌شود، گفت: ۹ دی روز پیوند عمیق امت با ولایت بود و تجدید میثاق دوباره شکل گرفت باید هوشیار باشیم آنچه ما را در مقابل فتنه مصون نگه می‌دارد داشتن بصیرت و تبیین است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی کارفرمای فتنه هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تشریح برنامه‌های ۹ دی در استان گفت: برنامه‌های این ایام با شعار محوری «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی-صهیونیستی» در ۳۷ نقطه استان برگزار می‌شود.

قربانی با تاکید بر اینکه نمی‌خواهیم در سال ۱۳۸۸ متوقف شویم بر لزوم تبیین ابعاد و زوایای خلق حماسه یوم‌الله ۹ دی تاکید کرد و از رسانه‌ها خواست در تبیین این مهم بیش از پیش تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی کارفرمای فتنه هستند، گفت: استکبار جهانی به دلیل اینکه سرشان جای دیگری گرم است فتنه‌های داخلی در کشور ما کمرنگ و برخی فشارها به ایران کمتر شده است.

تجمع حماسه ۹ دی در ۳۷ نقطه استان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: برنامه‌های بزرگداشت حماسه بصیرت از دوم الی ۹ دی پیش‌بینی شده است، از ۱۰ الی ۱۹ دی بعنوان هفته مقاومت برنامه‌های خوبی ترسیم شده است.

قربانی بیان کرد: مراسم بزرگداشت و تجمع حماسه ۹ دی در ۳۷ نقطه استان برگزار می‌شود و در مرکز گلستان تجمع ۹ دی در مصلی وحدت با سخنرانی سردار احد کریم‌خانی معاون هماهنگی در سپاه قدس و همرزم شهید سلیمانی خواهد بود.  

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.